2015. március 2., hétfő

Februári összegzés



      Rövid hónap volt ez és sajnos sok időm nem volt olvasni sem, de még ennél is jobban elmaradtam ebben a hónapban a posztokkal. De igyekszem behozni a lemaradásomat. Bár van amit már olyan rég olvastam, hogy azt hiszem, csak egy rövid beszámoló lesz majd belőle, mint például szegény Védett férfiakból... Jézus, most nézem, hogy szegényt már decemberben befejeztem és azóta sem írtam róla... Na de lássuk a februárt.
           A hónap nagy részében hangoskönyvként hallgattam Fekete István Tüskevár című regényét. Érdekes volt a téli hidegben a nyári berekről olvasni, de így még jobban vágytam oda. :-) Elolvastam Andy Weir A marsiját is, amiről még nincs poszt, de igyekszem még viszonylag frissiben írni majd róla. Elöljáróban annyit, hogy a rengeteg műszaki, fizikai stb. infó ellenére nagyon tetszett a könyv. Sőt, azt kifejezetten szerettem benne, amikor a főhős elmagyarázta, milyen jelenség miért is következett be. Hosszú idő után befejeztem a hétvégén Jodi Picoult Larger than life-ját. Sajnos nem tetszett annyira, mint vártam, de majd erről is írok egy rövidebb posztban. És meghallgattam még Csányi Vilmos Jeromos, a barátom című írását a szerző tolmácsolásában. Igen érdekes volt, sokat tanultam meg rengeteget nevettem rajta. :-) Folyamatban van még hangoskönyvben Durell Véznaujjú makija, ami a felolvasás kissé gyenge minősége miatt nem annyira hallgattatja magát, illetve belekezdtem Christos Tsiolkas A pofon című regényébe is, ami eddig tetszik. :-)


           Beszerzések terén nagyon ügyi voltam, mert - bár néhányszor elfogott a vágy -, megálltam, hogy könyvesboltozzak. :-) Hiszen a karácsonyi ajándék könyvek közül pl. még egyet sem kerítettem sorra. Meg itt vannak a kölcsön könyvek is. 
           
Többiek februárja: NitaAnnaAmadeaPupillaDóriTeklaKatacitaZakkant

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése