2014. december 20., szombat

Social Media Book Tag - avagy megint lusta vagyok könyves posztot írni :-)

      Elég régen jelentkeztem már, aminek főként az év végi munkahelyi hajtás az oka. Az olvasásssal sem nagyon haladtam, illetve a posztokkal is lemaradtam. Van két könyv is (Vandermeer Kontroll és Avery Corman Kramer kontra Kramer-je), amikről még nem írtam beszámolót, de most nem érzem magamban hozzá ez erőt. Ezért is töltöm ki a már több helyen is látott Social Media Book Tag-et (azaz poszt is meg nem is:-).



1, Twitter, azaz a legrövidebb kedvenc könyved.

Örkény István: Tóték - Imádom, az egyik kedvenc könyvem, és olyan kis rövidke, hogy egy nap alatt végigrágja magát rajta az ember. Én már megtettem párszor, és tervezem a közeljövőben is. :-)

2, Facebook, azaz egy könyv, amit mindenki rád akart tukmálni?

Tukmálni azért nem tukmálták, de nagyon sokan dicsérték, ezért én is meg akartam tudni, mi olyan jó ebben a könyvben, azaz J. L. James Szürke-trilógiájában. Hát az első kb, 120 oldal során nem jöttem rá, és fel is adtam az olvasást. Erősen pocskondiázó hangvételű posztomat itt olvashatjátok.




3. Tumblr, azaz egy könyv, amit még azelőtt olvastál, hogy menő lett.

Hát erre a kérdésre nem nagyon jut eszembe válasz... De ha őszinte akarok lenni, általában úgy választok könyveket a kis listámra, hogy böngészem a többi blogger bejegyzéseit, és amikről jókat írnak, azt én is felveszem a listámra.   De azért menőnek nem igazán nevezném az általam olvasott könyveket. :-)

4, Myspace, azaz egy könyv, amire nem emlékszel, hogy tetszett e vagy sem.

Szegény Myspace... :-) Azok a könyvek, amikre emlékszem, pontosabban amiknek az elolvasására emlékszem, azokról azt is el tudom mondani, hogy tetszettek e avagy sem. Szóval amelyik könyvre nem emlékszem, hogy tetszett e, arra a könyvre egyáltalán nem is emlékszem. :-)




5, Youtube, azaz egy könyv, amit remélsz, hogy meg fognak filmesíteni egyszer.

Elsőre Coelho A győztes egyedül van című könyve jutott eszembe, amelyből szerintem remek thrillert lehetne készíteni. (A könyvről írt bejegyzésem itt olvasható.)

6, Instagram, azaz egy könyv, aminek annyira szép a borítója, hogy fel kellett raknod Instagram-ra.

No hát Instagram-on nem vagyok fent, de ha fent lennék, Kleinheincz Csilla Ólomerdő című könyvének borítóját tuti feltenném. Írtam is a könyv külcsínyéről egy lelkendező posztot, illetve később magáról a regényről is beszámoltam itt.

7, Goodread, azaz egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál.

A tűz és jég dala sorozat, nem is kérdés! Bár jobban belegondolva nem ajánlanám mindenkinek. Nem ajánlanám például azoknak, akik csak a happy endeket meg a rózsaszín sztorikat kedvelik. :-)




Mások, akik szintén kitöltötték a kérdőívet:
theodoraAttila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése