2014. augusztus 2., szombat

Júliusi összegzés

     Ismét elég böjtszagú hónapot zártam olvasás és könyvbeszerzés terén egyaránt. Ismét egy könyvet sikerült kivégeznem, mondjuk ez egy elég vaskos kötet volt, és eltartott egy darabig (2 hónapig) az elolvasása. Ez volt Christopher Paolini Eragonja. Ahogy a posztban is leírtam, összességében tetszett a könyv, csak Paolini-nek kell még fejlődnie kicsit íróként (legalábbis szerintem). De azért így is komoly teljesítmény egy ilyen iromány egy tinédzser fiú tollából. 


      Folyamatban van még Jodi Picoult Storyteller című könyvének olvasása is, de ez kicsit lassabban megy, mert - bár a sztori egészen magával tud ragadni - csak gépen tudom olvasni, mivel pdf-ben szereztem meg. De már nem sok oldal hiányzik innen sem. :-)


      Illetve pár napja kezdtem bele Szabó Magda Abigéljébe. Igen, kicsit szégyellem, de még nem olvastam tőle ezt a könyvet. Kb. a 100. oldalnál járok, de már most imádom. Remek humor komoly érzelmekkel keverve. Kicsit eltér az általam eddig olvasott Szabó Magda regényektől, de ez talán azért lehet, mert azért itt inkább egy ifjúsági regényről van szó. Ennek ellenére színvonalban egyáltalán nem marad el az írónő többi könyvétől. Na de a posztra is hagynom kell néhány gondolatot, szóval erről egyelőre ennyit. :-)

      A beszerzés terén még nagyobb volt a böjt, se nem vettem, se nem kaptam ajándékba ebben a hónapban könyvet. De ez nem is baj, hiszen itt áll az asztalon egy halom kölcsönkönyv plusz a Vandermeer, amikbe még bele sem szagoltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése