2014. március 1., szombat

Februári összegzés

      Azt hiszem kijelenthetem, hogy a januári féktelenségem után most februárban sikerült visszafognom magam. :-) Mondjuk ebben szerepet játszott az is, hogy az új munkahely miatt kevesebb időm jutott az olvasásra. Illetve olvastam, csak éppen inkább azokat az anyagokat, amiket az újdonsült kollégáktól kaptam. De azért sikerült haladnom a szabadidős olvasmányaimmal is. De azért annyira nem, hogy az előző hónapban felhalmozott könyvhalmazt elfogyasszam. :-P Így ebben a hónapban csak 3 beszerzésem volt: Az ihletet mindhárom esetben Pupilla blogjáról szereztem. Így döntöttem úgy, hogy meg kell szereznem Timur Vermes Nézd ki van itt (Pupilla bejegyzése), Jeff Vandermeer Expedíció (Pupilla bejegyzése) és Lionel Shriver Beszélnünk kell Kevinről (Pupilla bejegyzése) című regényét. Az első kettőt az Alexandra-ban vásároltam meg. Az utóbbit ma fogom átvenni, ha minden igaz a Libri-ben. Kaptam ugyanis ajándékba egy 20 %-os kupont, aminek nem tudtam ellenállni.:-)

                       

     
     Ami az elolvasásokat illeti, ahogy fent is említettem, nem haladtam olyan ütemben, mint januárban. Befejeztem egy hangoskönyvet, Agatha Christie Gyilkosság Mezopotámiában című krimijét. Ezt követően elkezdtem Szabó Magda Régimódi történetét. Ez egy nagyobb lélegzetvételű regény, hangoskönyvben egészen konkrétan 16 óra. Szóval ez még eltart egy darabig. Ráadásul telefonon szoktam hallgatni, aminek viszont egyszerre krepált be a headset-je és a hanglejátszója, szóval ezzel a hangoskönyvvel még el leszek egy darabig a technikai nehézségek miatt. Elolvastam továbbá Patrik Süskind Parfümjét. A könyv, -ahogy a bejegyzésben is leírom, - viszonylag kellemes csalódás volt. Nem bánom, hogy elolvastam. Ezt követte Jeff Vandermeer Expedíciója, ami kicsit nagyobb falat volt nekem, mint gondoltam. Imádom az elgondolkodtató könyveket, de ez a könyv kicsit túl sok gondolkodnivalót hagyott maga után. Így alig várom, hogy megjelenjen a trilógia második kötete, hogy kicsit tovább tisztulhasson a kép a fejemben. Most pedig éppen Stieg Larsson A tetovált lány című krimijét olvasom. Eddig pozitív a benyomásom, pedig még nem indult be igazán a sztori (a 100. oldal körül járok).
      Remélem márciusban kicsit több időm lesz majd olvasni, és sikerül tovább apasztani a szekrényem tetején tornyosuló könyvhalmot.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése