2014. január 29., szerda

A köpönyeg - avagy második hangoskönyvem



      Kivégeztem a második hangoskönyvemet is, méghozzá Gogol A köpönyeg című történetét. Sajnos a kezdetekkor technikai problémába ütköztem, a telefonom nem volt hajlandó ugyanis normálisan lejátszani a Bodrogi-féle hangoskönyvet, így végül egy mek-es hanganyagra kellett fanyalodjak. Bár a bácsi nagyon ügyesen olvasott fel, azért elég zavaróak voltak a háttérzajok, például amikor lapozott.:-) Meg kissé zajos is volt a felvétel. De sebaj, azért így is élvezhető volt. Bár az a színházi hatás, ami a Három vak egérnél jelen volt, itt most elmaradt. 
      De az orosz realizmus mindig is a gyengém volt, szóval rosszabb minőségű hangfelvétel, mínusz egy Bodrogi ide vagy oda, azért így is élveztem a felolvasást. A történetet most nem elemezném részletesebben, hiszen biztosan mindenki emlékszik az irodalomórákról erre az esetlen, nyomorult, ki tudja milyen hivatalban szolgáló kisemberre, akinek az életét egy csapásra megváltoztatja egy új köpönyeg megvásárlása. Először a mennyben jár, majd amikor elveszti azt, belehal a fájdalomba. 
      Nagyon élveztem, hogy hosszú idő után megint elmerülhettem az orosz hivatalnokok, kisemberek szürke, de egyben mégis különös, szomorú, de mégis megmosolyogtató világában.
      A könyv nálam 10-ből 10-es. Mint már mondtam, az orosz realizmus a gyengém.... ;-)

A könyv ismertetője a Molyon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése