2014. január 24., péntek

Három vak egér - Hangoskönyv


      A héten "elolvastam" életem első hangoskönyvét is. Elsőnek úgy gondoltam, hogy valami könnyedet választok, ezért döntöttem Agatha Christie Három vak egér című krimijénél. A könyv egy egész jó kis Christie-regény, de a tény, hogy hangoskönyv formájában fogyasztottam el, nagyon sokat dobott rajta. Csankó Zoltán remek előadását hallgatva úgy éreztem, mintha színházban ülnék (amit imádok, de sajnos ritkán van lehetőségem rá). Nem csoda, hogy gyakorlatilag egy nap leforgása alatt végig is hallgattam az egész történetet, és a műfajt is egycsapásra megszerettem.:-) Már el is kezdtem a következő hangoskönyvemet, valamit hallgatnom kellene ugyanis majd edzés közben is.... :-)
      Amúgy a könyv, így hangoskönyvként, 10-ből 8,5-es.

A könyv ismertetője a Molyon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése