2014. január 3., péntek

Sikeres könyvbeszerzés :-))

      Ma megint meglátogattam az Alexandrát, csak éppen egy másik boltot a város másik részén. És ez a mai kiruccanás szerencsére sokkal sikeresebb volt, mint a múltkori. A 3 kiszemelt könyvből sikerült beszereznem A hipnotizőrt. Max Brooks könyve sajnos sehol sincsen meg a városban. Lehet, hogy majd megrendelem a neten. De helyette meg tudtam venni egy másik, újonnan kiszemelt könyvet. A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt (imádom a címét:-)))) című regényre PuPilla blogján leltem rá. Már nagyon várom, hogy elolvashassam. 
      Emellett beszabadultam egy másik könyvesboltban is, ahol viszonylag olcsón árusítanak angol nyelvű könyveket. Nem hittem el, amikor megláttam az Eragon angol nyelvű, ráadásul zsebkönyv kiadását.:-) Így két, sőt három legyet ütök egy csapásra: egyrészt amúgy is el akartam olvasni a könyvet idén, másrészt úgyis szeretnék többet angolul olvasni, valamint a legnagyobb előnye ennek a kiadásnak, hogy zsebkönyv, tehát könnyedén magammal tudom vinni, hogy munkába menet olvashassam a buszon (ellentétben az általam ismert és nálam kölcsönlévő vaskos kiadással). A másik könyv, amit sikerült angol nyelven beszereznem, Coelho The winner stands alone-ja, ami a kedvenc Coelho könyvem, de eddig csak magyarul olvastam, és csak egyszer. Mindenképpen terveztem az újraolvasást.
      Lent a kupacaim. Bal oldalt a magyar, jobb oldalt az angol nyelvű friss szerzeményeim.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése