2013. december 25., szerda

Karácsonyi könyveső :-)




      Még jó, hogy akitől csak tudtam, idén karácsonyra is könyvet kértem. :-) Így kaptam meg a családomtól nagy kedvencem, a Trónok harca sorozat filmkönyvét. Már tegnap este bele is kezdtem, és csak kb. 10 oldal van vissza belőle. Bejegyzés hamarosan.






      Egyik barátnőmtől pedig George R. R. Martin (igen, megint Trónok harca:-) egy korábbi regényét, a Lázálom című könyvet kaptam ajándékba. Alig várom, hogy belekezdhessek. Ez a karácsony most ilyen Martin-osra sikeredett.




 
      

      Másik barátnőimtől pedig Süskind A parfüm című regényét kértem karácsonyra. Ezt majd várhatóan majd 27-én kapom kézhez, de addig úgyis el leszek Martin-nal. Régóta fent van ez a könyv is a listámon, csak eddig nem volt meg az Alexandra-ban, ahányszor kerestem. De most elvileg ez is odakerül a szekrényre az olvasásra váró könyhalomba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése