2014. március 31., hétfő

Márciusi összegzés

      Megint eltelt egy hónap. Ebben a négy hétben igen ügyesen sikerült magam visszafognom. Olyannyira, hogy egy könyvet sem vettem. Viszont kaptam egyet előnévnapi ajándékként, méghozzá Harrison Fawcett Katedrálisát, pontosabban annak első kötetét. Egy magyar író tollából született scífiről van szó. Amint megkaptam, kb 1,5 hét alatt ki is végeztem. Összességében tetszett, de azért akadt néhány zavaró dolog is, de erről majd a posztban, ha végre elkészülök vele. Kaptam továbbá kölcsön is egy könyvet, méghozzá Szabó Magda Pilátus című regényét. Nem tehetek róla, teljesen rákattantam az utóbbi 1-2 hónapban Szabó Magda könyveire. Ebbe még nem kezdtem bele.



       Olvasás szempontjából ennél jóval termékenyebb voltam. :-) Március elején fejeztem be Szabó Magda Régimódi történetét. Szintén a hónap elején értem a végére a Millenium trilógia első kötetének. Hallgattam még ebben a hónapban hangoskönyv formájában Szabó Magda ÓkútAz őz és Mózes egy, huszonkettő című regényeit. (Mondom én, teljesen rákattantam.:-) Utóbbiról még készül a bejegyzés. És ebben a hónapban tettem magamévá, ahogy már fent is említettem, Fawcett Katedrálisának első kötetét. Most éppen folyamatban van hangoskönyv formájában Karinthy Tanár úr kérem című klasszikusa (igen, már régen el kellett volna olvasnom, szégyellem is, hogy csak most jutok el idáig) és most olvasom végre Vermes Nézd ki van itt-jét is. Mindkettőt igencsak élvezem. :-)






      Összességében sikerült elkezdeni a könyvkupac apasztását, és nem is nőtt nagyon tovább a kupac ebben a hónapban. Bár az elolvasott könyvek számához képest elég keveset posztoltam, de igyekszem majd behozni a lemaradást. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése