2014. február 2., vasárnap

Januári összegzés

      Beszerzett könyvek szempontjából kicsit elvetettem a sulykot januárban. Emlékszem, még talán január 3-án, egy könyves bevásárlókörút végén már bejelentettem anyukámnak, hogy ebben a hónapban több könyvet nem veszek. Ez persze nem így lett....:-) De azért így a végére sikerült visszafognom magam.
     A hónapban összesen 16 könyvet szereztem be. De nem kell megijedni a nagy számtól.:-) Ebből 4 hangoskönyv, amit a netről töltöttem le (Agatha Christie: Három vak egérGogol: A köpönyeg, Agatha Christie: Gyilkosság Mezopotámiában, Szabó Magda: Régimódi történet), 4 kölcsönkönyv (Steven Saylor: Venus kezében, Helga Weiss: Helga naplója, Agatha Christie: Elephants can remember, Voltaire: Candide), 1 pedig egy késve átadott karácsonyi ajándék (Patrick Süskind: A parfüm). A maradék hetet viszont be kell hogy valljam, én vásároltam. De mentségemre szóljon, hogy ebből kettőt használtan vettem egy könyv outlet-ben (Paulo Coelho: The winner stands alone, Christopher Paolini: Eragon), egyet pedig akciósan szereztem be a Libri oldalán (Karen Thompson Walker: Csodák kora). A többi teljes árú vétel volt, illetve hát járt rájuk az Alexandra törzsvásárlói kedvezmény. Így jutottam hozzá Stieg Larsson A tetvolált lány, Lars Kepler A hipnotizőrJohn Jonasson A százéves ember aki kimászott az ablakon és eltűnt illetve Max Brooks Wolrd War Z - Zombiháború című regényéhez. Lent a beszerzett könyvek kupaca (meg a munkahelyi búcsúajándékként kapott kis baglyos párnám:-).


     Ami az olvasást illeti, azt hiszem kijelenthetem, hogy egészen termékeny voltam ebben a hónapban. MIvel a molyon elkezdtem vezetni a listát, így csak rápillantok és tudom is, hogy ebben a hónapban 9 könyvet olvastam el, melyből 2 hangoskönyv volt. Plusz volt köztük angol nyelvű is, azaz már most jól haladok az újévi fogadalmammal. 
       Most éppen Süskind Parfümjét olvasom, illetve egy hangoskönyv is folyamatban van, Agatha Christie Gyilkosság Mezopotámiában című krimije.
    A könyvek milyensége kapcsán úgy gondolom egész jó hónapot zárhatok. Nem voltak nagy mellényúlásaim. Sőt akadt egy-két remekbe szabott olvasmányélmény is (Karen Thompson Walker: Csodák koraLars Kepler A hipnotizőrMax Brooks Wolrd War Z - Zombiháború), amiket alig tudtam letenni.
      Remélem a február is hasonlóan jól alakul majd.:-)

2 megjegyzés:

  1. Először is ez a baglyos párna übercuki :) Másodszor pedig nagyon jó könyveket zsákmányoltál! A százévest, zombit imádtam, a Parfüm is jó könyv, bár a filmet láttam először, és az jobban megmaradtm ls a Tetovált lány is nagy élmény volt. :) Hú, én nem számolok ingyenes tartalmakat beszerzésként (még csak az kéne, a sok jó kis 0$-os e-könyv például :D), meg a kölcsönzötteket sem, végülis azzal nem gyarapodik a könyvtáram. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :-) A zombis nekem is nagyon bejött, csak úgy faltam. Érdekes, mert egy ismerősöm is ugyanezt mondta a Parfümről, hogy a film jobb volt, mint a könyv. Én a filmet még nem láttam, de ha végeztem a könyvel, megnézem azt is.

    VálaszTörlés