2014. november 1., szombat

Októberi összegzés


  
     És eljött az október vége is. Már jól benne járunk az őszben, sőt mindjárt itt a tél. Jólesik egy kiadósabb séta után a meleg szobában takaróba bújni, forró teát kortyolgatni, és közben persze olvasni. :-) Nem csoda hát, hogy az októberem is viszonylag termékeny volt olvasás közben. Ehhez mondjuk az is hozzájárult, hogy egy egész hetet szabin is voltam. :-)
      A hónap elején befejeztem Simenon Maigret és a gyilkosát és a Harry Potter negyedik részét. Elolvastam továbbá Lois Lowry Az emlékek őre című könyvét, és a most készült filmet is megnéztem. Nemsokára jön a poszt is róla. E-book formájában elolvastam továbbá Dan Wells Nem vagyok sorozatgyilkos című könyvét. Volt egy jó kis könyvtárazós napom is, és az ott beszerzett öt könyv közül már el is olvastam Lehane Viharsziget című krimi/thriller-jét és Golding Legyek ura című könyvét (utóbbit angolul). Illetve folyamatban van Joanne Harris Kékszeműfiúja. Most hallgatom emellett a Harry Potter ötödik részét, és függőben van még a Déli Végek trilógia 2. része is. Utóbbi olvasásával most kicsit megakadtam. Nem mintha nem tetszene, csak a hangulata kicsit megülte a gyomromat, kell egy kis szünet benne. 





      Ami a beszerzéseket illeti, megérkezett a szeptember végén megrendelt két könyv, a már fentebb említett Az emlékek őre és Rachel Joyce Ellopott pillanat című regénye. Illetve öt könyvet kölcsönöztem ki a könyvtárból: William Golding Lord of the Flies, Joanne Harris Kékszeműfiú, George Orwell 1984, Gerald Durrell Rokonom, Rosy, Dennis Lehane Viharsziget. És pár napja Miamonanak köszönhetően a birtokomban van Jodi Picoult Larger than lifr című kisregénye is. Még egyszer nagyon köszönöm, Miamona! :-) Szerintem nem is bírom megállni majd, hogy ne kezdjek bele még a hétvégén. :-)



2 megjegyzés:

  1. Óh, Az emlékek őre nekem nagyon jó élmény volt az Ellopott pillanattal együtt. Jó kis könyvek. A Viharsziget is nagy kedvencem, filmben is szuper. Nézd majd meg!

    VálaszTörlés
  2. Igen, Az emlékek őre nekem is nagyon tetszett. A Viharszigetet már láttam filmben is, és remek volt, ahogy a könyv is. :-)

    VálaszTörlés